10 augusti*

i valet och kvalet..

funderade på de här i natt och även nu, jag är alltså i två stall nu, båda är jätte roliga och jag trivs bra i båda.. men jag orkar fan inte? jag har alltid pressen på mig att jag måste fara till stallet, och så skare väl ändå inte vara?
och nu under sommarlovet har de ju ändå gått bra, men skolan börjar snart och jag måste ge gärnet där alltså iaf försöka, har nog problem i skolan, och de kmr nog inte bli bättre av att veta att jag måste till två stall si och så många dagar i veckan, och sen vill jag inte att mitt liv och vardag ska bestå av skola och stall hela tiden, nae. jag vill ju även ha tid att vara med kompisar åde.. och blire så att jag tar R.D.Jo på foder över vintern kmr ju han ta massor med tid.. så jag har ingen aning faktiskt om hur jag ska göra alltså ;S .. åsså äre inte alls lika roligt att vara i stall åså på vintern, kallt och jävligt, blir mörkt innan jag ens har slutat skolan..
jag måste lära mig att säga nej, annars kmr de här inte sluta bra alltså..

var hos r.d.jo idag och han var lika fin som vanligt, fäster mig bara mer och mer vid den dära hästen alltså, och nu borda jag egentligen fara till jonsgården, men jag har ingen riktig lust, vet it varför har it varit där på typ tre dar och då kmr den hära jävla ångesten om att jag egentligen borda fara dit, men nae förfan jag orkar inte, är trött som ett as så ska nog bara vara hemma ikv ist.
jag måste ta itu med de här, men vill inte sluta i nått utav stallet. faaaaandå! får ta och tänka på nå annat ett tag ..


www.juliiaL.pixbox.se <-- kommentera :))

puss på rumpan :)

fiiin hästen alltså !


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0