13 augusti*

stor stan,

vart stan idag, var och klippte mig och vart it nöjd somvanligt, blir fan aldrig de, men men, får mixtra med de sen kanske de blir lite bättre iaf :)
gick på stan senare med mor min, köpte en bh och ett par söta trosor (y) kan man inte få för lite av ;)
åsså köpte jag skor som jag ska ha på idrotten, annars kommer väl stefan gå i taket :) så ska göra han lite glad tänkte jag..
regnar somfan ute också, usch! sommaren får väl förfan inte vara slut redan? :o
mor och glenn kom hem idag på morgonen, men åker snart igen, sköönt :))
hade tänkt fara till r.d.jo också, men inte när de regnar såhär mkt.. stackarn står utan täcke också :S måste köpa han ett sånt..

helt konstigt, spelar ingen roll hur länge man sover, sov typ 11 timmar inatt och är fortfarande lika jävla trött, helt sjukt..

beställde en viterjacka också från nån katalog, och bestämmde mig nyss för att ha kvar den (y) kmr väl hitta en annan innan vintern är här såklart, men nåja :)

ska se lite tv nu i regnet, puss^

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0