14 augusti*

hm,

kom inte på nån bra rubrik, så de fick bli sådär..

har tänkt böjra försöka ställa tillbaka tidsdygnet nu näre it är så länge tills skolan börjar om, men de går fan inte..
la mig 2 igår för men jag somna inte förns 5, blir tokig då jag ligger där och vrider och vänder på mig.. gah.
men jag somnade iaf då, och vakna kl 11 av att jag fick ett sms av emil, men somna om och har tydligen smsat med honom på morgonen såg jag sen på skickade medelanden, men själv kmr jag inte ihåg nå, och jag har svarat helt normalt, inte cp som jag kan svara ibland när jag sover :)(y) hah.
men jag vakna iaf sen kl 1 och hade en skrikande katt efter mig som ville ha mat ;p

sen kring 5 tog jag bussen in till stan och till syster, för hon skulle skjutsa mig till pontus, så vi for dit och tjorva på innan vi hitta till rätt hus, så då har jag vatt där ikv med pontus och 10 andra pojkar tror jag ;p om jag räkna rätt, hah !
men de var riktigt trevligt, och var sjukt mysigt att få träffa pontus igen, var länge sen :(
menmen, sen kom syrran och hämta mig strax efter 11, för då orka it hon vara vaken nå längre eftersom hon skulle jobba imorgon :)
sen nu när jag kom hem har jag hunnit sätta igång en diskmaskin och plockat undan lite.. känner mig som en liten hemma fru, ensammen i mitt stora hus :) hah, men jag älskar de, sjukt skönt att bo själv hemma :) har fan gjort de sen pdol nu, känns som om de inte har varit så länge ;D haha.

och nu äre fan bara en månad kvar tills vi far till cypern :) satt igår och skrev allt jag skulle ha med mig ;p hah, bäst att vara i god tid (a)

ska fara och rida imorgon också om vädret är bra, nu har r.d.jo vilat i två dar, ajja bajja..
sen ringde nicke mig idag när jag var i svensbyn, men just då var vi och fira hans morbror så jag ville it prata i telefon då, så hade tänkt ringa sen, men då blev de så sent, så kanske får göra de imrogn och höra vad de var han ville? xd

nae, ska plocka undan lite saker nu, sen se på tv, paradise hotel börjar kvart i 3, och hade tänkt se de :) så, har 1 timma och 15 minuter till godo ;p hah,

puss och godnatt!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0