18 augusti*

de regnar fan bara..

ja, som sagt.. de regnar fan bara! och hur surt är it de nu näre är sista veckan på sommarlovet? ;o
man blir ju tamefan deprimerad..
nåja, var på vitsand igår, var ju bygdetrav och har inte varit på trav på länge, så tänkte att jag far dit iaf :) väl där träffa jag josse, och vissa andra.. träffade även Amanda, som jag inte har träffat sen pdol och lk, och de var minsann inga långa pratstunder där inte, så jag var med henne där och vi kollade på loppen och gick omkring :)
riktigt trevligt, hade ju inte skadat om de hade varit lite kyligare, var hur varmt som helst känndes de som (eller så vare för att jag hade mörkblåa jeans och ett svart linne? jagvetit) ..
iaf, sen hade jag som planerat att jag skulle fara och rida r.d.jo på kvällen när de hade blivit lite svalar, men jag somnade såklart på soffa, och vaknade inte allt för tidigt, så de vart inget med de..

och idag hare inte funnits allt för mkt att göra.. jag tog mig mod iaf och for och köpte lite ingridienser för att baka bullar, fråga mig inte vrf, men de tar länge och fördriver lite tid också (Y) :) åsså tkr jag ju som de är småkul att baka också (A)
har pratat lite med jossan också, vi ska till stan imrogn och ladda upp med pennor och sudd och grejer till skolstarten, de har ju en viss förmåga att försvinna sånt ;p ..
sen på kvällen ska jag rida r.d.jo har jag bestämmt mig, och förhoppningsvis regnar de inte då :)

sen på torsdag så kanske jag ska med min syster till lule, hon skulle dit och om it fredde skulle med henne så fråga hon mig, så vi får se :) borda egentligen spara pengar känns de som, men jag har inget att spara till så :D

nae, ska försöka få tag i nå låtar nu..
pusstjingling.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0