20 augusti*

STOCKHOLM!!

helt jävla sinnessjukt kul alltså.. jag ska till stockholm i november :D
eller inte bara jag utan.. jag, jossan, mamma och jossans mamma ! (y) ;DDD
vi ska på stockholm horse show, helt sjukt va jag längtar alltså.. och naturligtvis ska vi gå på stan också :D
de bestämmdes iaf igår, vi har småpratat lite om de, men igår bestämmdes de ! kunde it sluta le igår alltså, galet :)

så förhoppningsvis kmr hösttetminen gå ganska snabbt :) går ju bara nån vecka sen cypern, åsså har vi prao, och höstlov, åsså stoockholm (Y) så kmr alltig ha nå att se fram emot, greaT ! :)

jag och jossan var iaf på stan igår i ovädret ;b
vi köpte helt galet supersöta pennor ;D åsså kasnek vi ska köpa nå mer, vi skaffa oss temat "monster" ;)
så de blir monsterpennor, böcker och allt ;P hah.
åsså hitta vi båda skor som vi ville ha, så blir kanske att köpa dom, ska till lule imorgon kanske, så får se om jag köper dom då eller inte :)

ska iaf snart till jonsgården.. hade lovat nicke att jag skulle göra kvällen där, sen ska jag dit imorgon bitti också ;oo jobbigt att stiga upp så tidigt .
var hos r.d.jo tidigare idag, lika fin som vanligt :D
hoppas över allt annat att jag får ta honom på foder alltså, fyfan va kul de skulle vara :)

nåja, ska väl börja dra mig till jonsgården nu då..
pusss! :)


oh yeah ! :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0