21 augusti*

fyfan.

schemana till skolan har kommit ut på hemsidan nu, och vi har förfan de värsta känns de som..
vi går till halv 4 4 dar, åsså till 3 en dag eller vare nu var ? sjukt. kmr fan inte orka två veckor knappt ;s
om vi har tur kanske man kan göra om de lite, de kan ju gå ibland.. vi får väl se, är fan bara att hålla tummarna !!

annars idag har jag inte gjort så mkt, var tänkt att jag skulle till lule med syster min, men hon hade haft inbrott i bilen inatt, så de blev inget av de, men ska till piteå imorgon ist.. typ. inte så kul men jag ska kolla på dom dära jävla skorna och förhoppningsvis bestämma mig om jag ska ha dom :)
åsså ska jag försöka köpa ett täcke åt R.D.Jo :)

körde honom föressten idag, han sprang så jävla fort, fan hade han kvala och sprungit i den farten hade han klarat de lätt ;p men jag vill it att han ska de, så därför säger jag inget till ronny om de :) busigt !

nae, tv nu sen sova tror jag :) puss på rumpan.


You are the world´s greatest ! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0