23 augusti*

rädsla..

helt sjukt, jag vet ingenting och skakar gör jag också.. av rädsla!
fyfan att allt jävlat jämt ska barka för mig, de suger. vill bara att allt ska vara somvanligt, ingenting ska ha förändrats, och har jag tur, så äre så också, de är de enda jag vill.. är så jävla rädd att jag ska förlora dig,
 och jag litar på dig, de gör jag.. men ändå är jag så himla rädd..
rädsla är ingenting att leka med alltså, usch..
vill bara att du ska vara här, och sova med mig inatt!

jag vill jag vill jag vill vara med dig, jag saknar dig varenda minut jag inte är med dig, helt galet, du tog mitt hjärta första gången jag såg dig, och jag vill att de ska stanna hos dig, vara hos dig, aldrig komma tillbaka till mig, jag vill att du ska ha de, jag mår så mkt bättre när jag vet att mitt hjärta är hos dig..

allt snurrar i huvudet, ska nog gå till sängen snart ändå kanske..

jag är din så länge du vill, jag älskar dig  <3


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0