24 augusti*

inte taggad.

fyfan, skolan imorn då, är it alls taggad, usch !
nåja, it så mkt att göra åt de antar jag :s kmr vara allmänt deprimerad hemma idag ;p
ska sova hos jossan ikv iaf, typ tradition första dan innan skolan börjar om, hah !

åsså ska jag försöka få skjuts med r.d.jo till norrfjärden och rida för jossan ! :) får se om de går.

Kan fan inte sluta tänka på dig, jag tänkte på dig innan jag skulle somna, och tänkte på dig när jag vakna, måste ha drömmt om dig också..underbara du !

måste fundera ut vad jag ska ha för kläder imorn också, vet inte riktigt säkert, samma på skolfotot, de är nästa måndag..
åsså äre prao snart, och valet ska vara inne nästa vecka läste jag på hemsidan? ;o jag vet it ens vars jag ska vara? >,<
måst klura på de också ;p

men nu ska jag iaf vakna till först, får se vad som händer sen, ska försöka få tag i den dära skjutsen med hästen !

puss på stjärten !^

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0