25 augusti*

goda dagar drar förbi..


fanfanfan, alltså.. jag kännde de på mig, och visst jag hade rätt, helvete. kmr sakna dig så sjukt jävla mkt.. du tyckte inte de kändes nå bra mellan oss, och om de är de du vill, så okej.. fan vad jag grinar, när jag började läsa de du skrev brännde de i ögonen fattade direkt vad de skulle så längre ner, och när jag läst klart var i kört, tårarna spruta ner, stängde av allt från datorn och rusa upp på rummet slängde mig på kudden där du en gång legat, önskade att allt bara var ett dumt jävla skämt, låg där ett tag och bara hoppades, tittade på bilden som jag har på dig på mitt bord, och bara hoppades..
med ögonen fulla i tårar försöker jag gå ner för trappen och till datorn för att läsa vad du hade skrivit en gång till, åsså har jag ju dig som bakgrundsbild på datorn, tårarna bara spruta ännu mer, du kmr aldrig kunna förestella dig hur tomt de kmr vara utan dig..

fan..

</3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0