26 august*

skola snart..

ska snart till skolan >.< känns tungt somfan.. gå till halv 4 dessutom (Y) superkul.
nåja, steg fan upp kl 7 imorse, stolt jag är :) ska börja försöka göra de tror jag, slipper jag stressa åallt! :)

fick reda på endel saker igår, och då känns allt mkt mkt bättre och lättare, men nog äre klart att jag kommer sakna dig ändå, man släpper inte känslorna bara för en dag.. inte jag iaf ! älskar mina underbara vänner alltså :) puss på er.

nåja, om jag ska äta en macka nu kanske så jag orkar skolan ! skriver sen kanske.

puss nöt :)

uppdaterat.

skolan gick hyffsat snabbt idag, såg film på morgonen, den var riktigt bra faktiskt :) the freedom writers eller nå sånt hette den!  sen så satt vi mest bara och prata om vad vi ska göra imorgon på klassens dag, vi ska till rosvik? men kul ens ! fyfan, för de första så äre alltid kallt och jävligt där, och för de andra så äre inte ens kul där.. ruttet !
blev iaf att vi skulle dit, jag och jossan sa att vi inte skulle ta oss i hopp om att vi skulle få vara hemma, men skolan skulle tydligen försöka fixa skjuts ;p attans.

åsså fick vi sluta halv 3 typ ;oo  skönt de iaf, for och handla med jossan, käk som vi ska ha med oss imorgon, ska typ sitta och tjura nån stans ist för att göra allting annat som man egentligen måste göra.. :)  sen hem åsså somna jag i soffan och vakna kring 6 och for till r.d.jo och red honom ! sen hem och vidare till jossan då vi skulle baka sommarkaka och ha med oss imorgon, men då hade inte dom ägg, så de blev bara att ha med sig chokladrutor ist, åsså negerbollar (y) tjockiiisar, jaoja..  :)

nåja, ska se tv nu och smsa lite innan jag somnar ;)
pusss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0