27 augusti*

utedag,

hade ju somsagt ute dag idag med klassen, inte vare väl speciellt kul kan jag väl tyckta :p
vi fick sluta typ halv 1 ;o otroligt !  så efter de åkte jag och jossan lite eeepa med peter och linus (Y) sjukt kul de var då :)
vi vill fara på cruising med den, hur grymt kul skulle inte de vara då, men peter visste inte, så vi får se :D

sen nu kom jag hem från ett tag sen, och är allmänt död, blir inte att göra mkt idag inte ;p

steg upp kl 7 idag med, är ju tamefan chockad över mig själv ! :) får se hur länge jag orkar stiga upp så tidigt, men ska verkligen göra mitt bästa ;D hah. hinner ju till och med sitta vid datorn på morgonen !! :o :)
 
nåja, imorgon börjar iaf vi ha vanliga lektioner ;s ruttet ! fyfan, snacka om att jag verkligen inte kommer orka tänka nå när jag kommer hem, är ju inte van vid sånt ;p usch.

nåja, ska se tv nu, och försöka att inte somna.. :)

gå inte på
www.juliiaL.pixbox.se och kommentera lite grann också ;)(y)

posshay.

epan, peter och linus :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0