29 augusti*

sovmorgon..

har sovmorgon idag, till halv 11, och steg upp nu, korkat.  iaf så har jag vaknat typ 3 ggr i timmen sen kl 7 de var jobbigt, jag vill ju sova, hah :)

igår for jag och jossan till stan efter skolan, leta efter slipsar åde, hitta gjorde vi också ! letade efter en jacka till jossan också, de hitta vi också tror jag! :)
iaf så träffa vi peter och linus på stan också så vi prata lite med dom men dom skulle gå vidare på stan och vi hade bestämmt oss att vi skulle käka middag på nån resturang ! :) och de blev de, vi käka på thai garden ;p gott vare ! haha:)
sen träffa vi dom dära på busstationen igen senare så satt och svammla med dom och sådär :) sen på kvällen gjorde jag fan inge mer, duschade sen satt jag vid datorn och väntade på att paradise skulle börja ! ;b så.. de var min dag..

får se vad som händer idag, skola till halv 4, fuck.
nåja, får se om jag skriver nå mer se :)

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0