30 augusti*

kalix imorgon.

blir kalix imorgon med jossan, hon ska tävla m. harry så ! :) blir en tidig morgon, jobbigt ! ska upp typ halv 6 eller nå, men man kan ju sova i bilen påväg dit :) jag brukar ju inte vara den bästa på att gå och lägga mig i tid då jag ska upp tidigt ;p
men de löser sig nog !
ska bli kul att fara iväg på tävling igen, var ett tag sen sist nu ju, hah.

hade tänkt fara på crousing (eller hurfan de nu då stavas) nästa lördag, men då fick jag höra att sista är ikv eller nå? fuck. och vi hinner inte dit när vi ska fixa ponnyn..
nåja, får väl vänta några månader ;p hehu.

fick besök inatt, satt vid datorn som ett annat liffa, åsså ser jag två moppar utanför huset, så virrig går jag ut, åsså äre några från klassen ;p haha. kallt vare så jag orkade inte stå där ute nå länge, men vi han prata och skratta iaf ;p haha. sådär extremt roligt, höh.

och pixbox funkar it, håller på att gå under, fyfan. de har it funkat sen igår kväll tror jag.. och de funkar it än, dom måst ju skärpa sig nu förfan ! ;>

huvvet snurrar fortfarande, vill att de ska bli som förr.. jag hoppas fan varje dag!

har prao v.40 också, och har ingen aning om vars jag ska vara, och den dära blanketten måst vara inne på tisdag, ajjsing.. måste typ tänka ut ett ställa, men jag vet inte vad bara..

nåja, ska hitta på någe annat nu!
puss på kinden.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0