31 augusti*

tiiidig morgon..

jävlar å att jag är vaken, somna halv tre för att davve och anton aldrig sluta prata med mig, men sen 20 över två sa jag till dom att dom fan var tvugna att fara nu för att jag skulle sova. så då gjorde dom de äntligen ;p hah.
de är 0 gradit ute, hur kul äre då? ;s långkallingar dirr alltså ! :D
nåja, ska gå iordning allt nu, dom kmr och hämtar mig på en kvart.. skriver ikv !! ha en bra dag !

puss


uppdatering..

såja, nu är vi hemma från kalix, de blev en lång dag ! kallt hare också varit, nå gudförbannat ;s frysit som jag vet inte vad.. men de var iaf kul att vara på tävling igen :) jossan red två klasser, den ena gick de jätte bra i, och den andra inte riktigt lika bra, men sen äre ju it lätt att rida för en dommare som bara dömmer ner en, jävla kärring ! -.-
men i den sista klassen såg de riktigt fint ut :))
hon hade ju hoppat in i div. 2 laget för att en ponny hade blivit sjuk, och PRK vann hela skiten :) super kul !
nu äre inte så många tävlingar kvar iår tror jag.. nån i november och kanske nå mer, jossan har koll på de där ! så vi får tagga till för nästa år, då en hel del nya saker ska köpas in har jag hört (y) :D

nåja.. jag sover hos jossan inatt, eftersom de är skolfoto imorgon :P alla i klassen ska ha skjorta och slips åsså ska vi ha en skylt däre står "9A rockar fett" grymma vi är alltså ;) hah.
får väl se hure går ! :)

åsså håller jag på att bli galen på pixbox, vafan äre för fel? ;o blir ju damp.

jaja, ska duscha och packa och kanske käka nu innan jag far,
hör av er :)

puss från trött julia.<3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0