5 augusti*

Lk och jobb!


var på LK i torsdags, bland de segaste jag har vatt med om helt seriöst, tacka vet jag PDOL :D
de var kallt, och inte alls lika kul, hah :)
men nåja, de gick ju att vara på ändå, men jaa.. jag och jossan åkte iaf batman ;D saatan va kul den va, lite smått läskig kanske när man var upp och ner och bara såg havet, men den var ändå kul :)

sen ihelgen har jag jobbat i stallet, sista clinicen för året, skööönt ! :) så då behöver jag it jobba nå mer hlr ;) hah.
var hos jossan igår, hon bjöd på middag, hah ;D slapp göra den själv då iaf (Y)(Y) åsså gjorde vi nån slags efterrätt efter de också, bilden där nere :)
åsså idag sov jag till halv 2, sen gick jag upp och satt här tills jag kom på att jag ville baka, vanilj bullar blev de idag, satan va kul de är att baka seriöst.. ska starta bageri ;p hehu.
sen somna jag iaf igen, och vakna halv 8 och for till r.d.jo och körde honom sen till jossan åsså såg vi film, sen for jag hem ;p hah.

imorgon skare iaf regna, hur kul äre då? >.< sommaren är typ slut.. fuck !
men de är fan bara en månad och 10 dar tills jag far till cypern ;D har aldrig vatt så här taggad på att fara utomlands, kanske för att jag it for förra? jagvetit :D

nåväl, inte länge kvar tills skolan börjar om heller, 9an.. suck. är nervös för nationellaproven har vatt de sen 8an ;s och allt annat, måste fan fixa G i engelskan.. åsså kmr de en massa nya lärare, och en mentor far bort, och skolan byggs om, hejna kmr aldrig gå :p haha.. tur att klassen är som den är, så de kanske blir lite kul iaf ;D

saknar pontus också somfan.. känns som om de var en evighet sen jag träffa honom sist :(.. <3

puss på kinden..

min och jossans efterrätt..:)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0