6 augusti*

beslutsångest..

sitter och håller på att bli galen på bekinisar, måste ha en till cypern åde, och jag har hittat två, men jag vet inte vilken jag vill ha ?! :o en är supersöt, men den andra är också söt, men har inte fått nå bra kommentarer.. gaah, galen jag kan bli ;b har bett syster om hjälp, men hon tkr jag ska gå i stan ist först och kolla, men jag vill ha nån av dom här två ;p tror de blir den den första supersöta.. ska be nån mer om hjälp också får se vem ;)

annars idag har jag vatt i stallet och snyggat upp serena, hon skulle vara fotomodell till nån tidning och mode grejs, jagvetit?  nått sånt vare iaf :) sen red jag den lilla tjocka svarta, och sen for jag hem och vidare till R.D.Jo, super han var idag allts :) pratade med jossan senare när hon satt på bussen påväg till jeppe, och då kom vi på att jag skulle ha r.d.jo på foder över vintern, de finns ju typ inga ställen att rida på i kopparnäs på vintern, så vi får se hur de blir, skulle vara sjukt roligt :) mamma lät it heller så tveksam på de (y) hur bra är inte de :D 

var på stan igår med mor min, fixade ID-kort och sånt svammel, sen for jag och hälsade på far min, och sen hem och till jossan, där vi först såg paradise hotel, sen hade hon hyrt film "morgan pålsson - världsreporter" eller vad de nu hette, helt jävla galet vad kul den var :p haha!
imorgon vet jag då it vad som händer, ska och rida r.d.jo vet jag iaf, sen får vi se vad som händer :)

nae, ska tjattra lite i telefonen nu.. pusshej :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0