8 augusti*

nolia.

for till nolia idag med jossan, vi gick it så länge innan vi blev less så  vi begav oss hem, men de började regna, så då for vi till hennes ponny så skulle hon slänga på honom ett täcke, men han hade rullat sig i hagen och var hur lerig som helst :p  så jag och jenny, som är hennes mamma satt i bilen när hon kom och jenny gick ut från bilen och fram till harry, åsså hade hon inte satt i handbromsen så jag och bilen började rulla iväg och jossan bara peka på bilen och jenny in tjoandes i bilen för att dra o handbromsen xD haha. fan va vi skratta sen ;) de var kul.
sen for vi till jossan och kollade tv, innan hon skulle tillbaka till harry och då for jag hem, hade tänkt fara till r.d.jo, men de regnade så mkt (A) så jag far nog dit imorgon ist :) finhästen där !!

sen hade jag sett fram emot 4 avsnitt av paradise hotel, men då vare repris från gamla? deprimerande.. men men :)
hade tänkt fara till gäddvik ikv också, vara med olle, emil och deras vänner, men då hade jag ingen hämtning och de går som inga bussar på kvällarna.. så de får bli en annan gång =))

nåja, puss :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0