All I ever wanted.

jag håller på att bli sjuk tror jag..
när jag vakna imorse så gick jag till toaletten somvanligt för att kolla hur det egentligen stog till
med mitt hår !
och när jag kommer  dit blir jag alldeles kall, åsså blir jag yr, så jag springer tillbaka och slänger mig på sängen,
var nära att jagdimpa i backen i mitt rum, men jag klarade mig .
så då höll jag alltså på att svimma, och de borda då betyda att jag kanske håller på att få feber? ;S
svimmar ju alltid då, flera ggr per dag..
och nu dunkar mitt huvud såinnifan.. blä jag vill it bli sjuk nu, hur kul är de så, såhär inpå julen, och jag som hade tänkt fara till stan imorgon ;p får väl se,
ska försöka ta mig till stallet snart, eller kanske på ett tag, jag vet inte än, sen ska jag och handla också, hade tänkt baka, men blev it så taggad när jag har ont i huvudet ;s men de kanske blir bättre, hoppas jag :)

iaf så inatt fick jag ett ryck och börja städa på min toalett ;b hah, sjukt, börja typ plocka ut alla grejjor åsså sen skura golvet ? ;p hör ju redan där att ngt är fel.
men sen möblera jag om lite grann, tog en gammal byro som jag har haft i mitt rum, men som jag ska slänga bort nu när jag gör om, så har jag den på toaletten, rymmer mkt mer då, fan va smart jag är :D
så det blev riktigt bra faktiskt ! (a)

nåja, så jag tror it de händer så mkt mer idag, förutom baka kanske och stallet, olle är i rosvik, så jag kanske far dit? jag får se hur jag mår senare..

nu ska jag gå och kolla om vi har nå alvedon eller nå !

take care.
puss *

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0