All I want for christmas is you.

skolan var ganska kul idag ändå, började ju med skoldansen, de var lite uppträdanden åså, sen dansade jag lite med några människor, sen så gick jag och jossan till klassrummet och började ställa fram allt som vi hade bakat :D
vart faktiskt jätte mkt ! (y) åsså visade vi typ massor med lärare de dära, något stolta kanske ;)
iaf så visade vi ann-sofie också, våran hk lärare, hon sa att hon skulle komma ihåg detta till vårterminen, för de dära var överkurs eller vad hon då sa, så jag hoppas för betyghöjning :D
fikat blev en höjdare för klassen också, alla tyckte de var bra :D

men sen när håkan börja säga hejdå, klarade jag de inte längre, då började jag gråta..
kalla mig lipsill om ni vill, men så äre iaf :) haha.
men jag sansade mig iaf,

sen for jag iaf till stan där jag gick från 12 ungefär till 5 ;p starkt jobbat av mig, köpte massor känndes de som,
kände mig ungefär som hon i sex and the city, så många påsar alltså ;p
lyckades iaf slösa upp 1200 :- ungefär, duktigt ! :)
men de vare värt. köpte många julklappar, men också lite gerjjor till mig själv :D
dock vet jag inte riktigt vad än, måste kolla upp allt sen ;p

sen nu sitter jag hos syster här i stan, och ska äta middag alldeles strax, sen kanske vi far till andra syster och slår in klappar åsånt, jag får se hur länge jag stannar :D

nu är maten klar, puss :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0