bak kväll.

nåjo, sov väldigt länge imorse, skönt vare verkligen, men dock har jag nästan ingen röst, har vart hes hela dagen ;s
så nu äre nog jag som får en förkyldnings period..
iaf, så var jag till stallet en sväng och red åså, =)
sen vidare till jossan där jag har varit riktigt hela kvällen, vi har bakat som små idioter ;D
lussebullar, mosterfior, åsså knäck, men de vart misslyckat så vi slängde bort de :( åsså gjorde vi egen pepparkaks deg ;) deni. 
vi ska iaf bjuda dom i stallet på fika imorgon, julfika ! ;)
vi har bakat massor känns de som :)
*Lussebullar
*ischoklad
*pepparkakor
*choklad doppade marshmallows
* choklad doppade frukter
* Moster fior
*choklad cornflakes

tror de var allt, sen ska vi ta dit glögg och julmust också, vi är för finurliga ;) haha
kul skare iaf bli..
sen hade mamma och dom vatt på 50-års fest ikv så jag hade ingen hämtning, så jag var tvungen gå hem från kopparnäs, i tjocktröja, reflexväst och mjukis byxor, kallt nå så innihelvete vare :p hade luvan på mig också, så såg säkert ut som ett annat miffo ;) haha.
dock tror jag inte att min förkylning blir bättre av den gåturen på sisådär 20-25 minuter ;p

nåja, ska hoppa i säng nu så jag orkar upp ;D

puss på er ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0