Believe it or not,

söndag idag, betyder att de är måndag imorgon..
alltså skola, är så jävulskt skolless, fyfan.
ska bli så sjukt skönt med jullov alltså, muuums ! :)

sov först väldigt länge idag, sen for jag till hästen, red åsådär :)
sen prata jag med maria B, hon som köpte Älvbacka Anna =))
har dåligt samvete över att jag inte har varit och hälsat på henne än,
men hon sa att de inte gjorde någonting,
deras höst hade inte alls funkat nå bra ändå, så då känndes de lite bättre
över de, men ändå jätte synd för dom..
anna har tydligen haft kolik, och allt ;s
saknar henne, speciellt när vi prata om henne åså,
så ska fara och hälsa på henne när hon är igånsatt och allt sånt där igen,
ska bli riktigt kul :) träffa lilla söta anna !

sen har jag inte gjort mkt, mina systrar är hemma nu,
åsså ska jag snart upp och städa ur rummet igen,
fick bort ganska mkt grejjor igår (y) och mer ska bort ! :)
jaja,
poss.

  
   ÄLVBACKA ANNA ! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0