.

nu jävlar är jag på gång med rummet,
har rensat hela ena garderoben, två svarta sopsäckar
blev nästan fyllda! :d
så nu känns de som om jag it har kvar nå kläder ;o hah.
iaf, sen har jag tömt några lådor, två hyllor och ett skrivbord med saker :D
så nu äre egentligen bara en hylla kvar typ, och där har jag redan plockat undan
de jag inte ska ha kvar :D så måste bara flytta på de andra, sen har jag plockat i
allt jag ska ha kvar i en låda :) duktig jag !
så de känns it som om de är så länge kvar nu tills man kan börja måla åde :D
förutom att sängen, tven och soffan måste ut först.. hm. haha :)
nåja.
dessvärre var jag in på affären där dom säljer dekalerna jag behöver till texten,
och vad den kosta vad ju inte att leka med alltså, 1090:- tror jag de var !! :OOO
för några klistermärken?, lugna ner er.
så jag får väl se hur de blir med de, om vi köper de
eller om jag ska gå på nått
annat ställe och kolla om jag hittar vanliga dekaler,
men då skare ju bli rakt också när man gör de.. och då blev de mkt jobbigar ;p

vi får se.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0