.

  it lika taggad idag it, går till halv 4 ;s
usch. dock äre ju sista dagen nu, och jag tror inte vi gör allt för mkt på skolan idag,
blir säkert film på varenda lektion ;b
vore ganska skönt iförsig, då kan man iaf sova lättare :))
är massor trött och på lördag ska jag då sova ut,
fyfan.
ska inte upp nå tidigt inte.

imorgon äre ju iaf skoldans på skolan, brukar vara ganska kul ändå dedär :)
sen har vi samling i klassrummet och då har ju jag och jossan somvanligt fixat och trixat, så
så blire lite sånt, sen slutar vi typ 11-halv 12 tror jag :))) och då far jag nog till stan,
måste fixa klart dom sista julklapparna åsså köpa lite annat ! ;b
och sen så far jag nog hem, jossan skulle rida busen :D
så om inte hon har hunnit rida då så kanske jag far och fotar lite när hon rider ! :)
vi får se vad dagen säger imorgon !

nu måst jag iaf gå och börja borsta tänderna åallt de dära.
take care.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0