.

nåjo, fortfarande kvar hos syster i stan, riktigt trevligt har vi haft, funderade på att sova här, men då jobbar hon imorgon och jag tror jag ska julbaka, så kanske sover här en annan dag  :)
just för tillfället sitter hon och spelar gh, hon suger ;)
hon ska tydligen bli bättre än mig, licka till syster ! haha :D

har iaf fortfarande ont i fötterna :s satan alltså :p hahaha.

har hunnit kolla ignom vad jag har köpt också;
*mascara och lite sånt småplock
*linne
*mössa (bad hair day)
*ett skärp jag ska ha på julafton
*örhängen
 åsså tre julklappar :D
flitigt julia :) (y)

nåja, nu ska jag snart hem, och fundera ut lite, sen kansek jag far till stan på söndag igen om jag orkar och köper de sista om jag kommer på nå mer :) har ju fortfarande pengar kvar så :D haha.

nu kommer min skjuts,
puss sötnosar ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0