HÅKAN.

vårterminen kommer barka totalt, Håkan ska inte vara kvar :'(
fyfan alltså, vi har bytt lärare och mentor i matte och no varje år nu,
tamefan så jobbigt de är .
och nu ska vi ha anna? ;oo
inser ni katastofen?
ingen i klassen tkr om henne, och hon tkr deffenitivt inte om oss,
vi hade henne en termin i sjuan tror jag de var, och tro mig, de räckte.
blää..de enda man får göra på hennes lektioner är att läsa, spelar
ingen roll vilket del av no'n man håller på med, man får ändå bara läsa,
sen sitter hon bara där framme och behöver man hjälp måst man gå fram till henne
för om hon går fram till oss så börjar hon flåsa .. shiit alltså.
sen vet jag inte om vi får tillbaka linda i matten?, hon är ju då fan inge bättre,
hjälper aldrig en, och när hon väl kommer säger hon bara vad svaren är, och
de lär man sig då inge mkt på..

nae, jag kommer sakna håkan somfan ;'( 
skulle fan inte förvåna mig om jag börjar gråta på fredag, eller alltså nästa,
då vi har våran julavslutning, buhuu.

ååååh,

puss.


Kommentarer
Postat av: J

oooh du var väldigt söt! adda msn [email protected] : )

2008-12-12 @ 13:43:12

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0