hemma.

hemma efter en otroligt rolig helg i stockholm med mamma, jossan och hennes mamma jenny ! :)
det var väldigt spännande att få se globen, då jag aldrig har varit där,
och sen då till att de var stockholm horse show, vart det extra roligt ! :)
dock har jag alldeles för mkt att skriva så jag vet inte riktigt vars jag ska börja..
fredags kvällen var iaf sjukt rolig, vi var och åt på resturangen, jensens bofhus.
maten var jätte god, och desamma efterrätten ;) 
dock så skämde vi ut oss totalt, vi skrattade och levde om så att tårarna rann,
dom som satt breve oss skrattade, dom som satt bakom oss skrattade,
ja till och med servitörerna skrattade ;o hahah. man ska väl utmärka sig som norrlänning antar jag ;)) hah,
kul hade vi iaf.
sammanlagt under hela helgen var vi på 4 st shower, alla lika bra :) en dressyr, en gala, och två hoppning kan man säga :)
riktigt roligt att se.
de vart också en hel del stad, både shoppning inne i globen på annexet, men också i vanliga affärer inne istan osv såklart ;) blev ungefär 2500 .- fattigare :)
köptes dock mest saker till busen; täcke, träns, shabrak, grimma osv. 
åsså två par skor till mig ett par ridstövlar, ridvantar och en halsduk :p haha.
hittade en väldigt fin jacka också som jag gärna hade köpt, men den hade jag inte fått ner i resväskan.
vi hade nämligen väldigt problem allihopa att få igen väskorna, men vi lyckades och jag blev tvugen att ta ett extra bagage ;) haha.

på planet hade vi också väldigt roligt, först så vart de en timma sent, men när  vi väl startat osv så kommer de en kille fram till mig och jossan och frågar helt allvarligt;
- måste få ta frågan iakt och fråga er om det är någon utav er som är med i 10.000 meters klubben?
vad fan säger man? jag och jossan brister ut i skratt, skrattar så mkt så jag vet inte vad, killen skratta också, mest troligt åt oss. jossan lutar sig mot mig och nyper mig i axeln och frågar om han har gått, men de hade han naturligtvis inte, senare säger han;
- jag hoppas ni inte tog illa upp, men som medlem i klubben måste man fråga.
tror ni skratt attacken blev bättre eller sämmre? hah.
okej, sa vi tillslut, och senare försökte vi få fram ett nej, att vi inte var med i den klubben, hahahaha.
och till råga på allt var han sjuuukt jävla ful :p vi hade nämligen suttit och skrattat åt honom innan för han hade gått förbi några ggr..
ojojoj, så jävla sjukt alltså. men vi fick oss ett jäävla gott skratt alltså ;) hahaha.

de var min otroliga helg, har nog ännu mer att berätta, men de får nog bli en annan gång :D
pusssss


      
bild 1 ; alla fyra påväg från hotellet på söndagen.
bild 2 ; på jensens bofhus, de dära är då efterrätten ;) .
bild 3 ; gloooben! spenderades 14 timmar där under helgen ;)
bild4 ; efter att jag och jossan hade vart på hotelltrummet ungefär 2½ timma ;o.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0