I can't believe how things can change so fast.

nyvaken nu dårå :)
fyfan va jag har sovit gott!
jag höll inte på att svimma imorse som jag gjorde igår, och jag har inte ont i huvudet, nu iaf..
de kanske kommer, men de är väl bara att njuta av tiden jag it hare ;p
åsså hare snöat litegrann igår och kanske inatt?
så då kan jag fara ut och rida! :D great!
får väl se vars vi far, men bara jag får fara ut och rida nu ;p
hah.

mamma och dom ska till stan, och då hade jag tänkt följa med, men
då skulle dom kolla på julklappar till mig, så då ångra jag mig ;)
far nog dit imorgon ist skulle jag tro =)

så de blir nog stallet på ett tag och mysa på där, sen när jag kommer hem så ska jag
nog baka :D
Mintknappar och Herrgårdens snöfläckiga brownies tror jag de blir,
sen så ska jag nog också göra ischoklad, men de går ju snabbt :D

nu måst jag börja dra mig bort från datorn ;b

puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0