I don't know what I'm gonna do.

en hel dag i stan kan man ju då lungt säga ;p

i stallet gick iaf allt bra, busen var riktigt fin, dock äre fortfarande halt under snön ;s hoppas på att de kommer mer snö, så de packas lite åså !
sen vare iaf bara hem och duscha och fixa lite, sen bar de in till stan med mamma, gick vi där i ungefär 3½ timma, inhandlades iaf en sjal, ett par dundersöta trosor, ett par mjukisbyxor åsså en julklapp åt systeryster ! :)
sen när vi kom hem, ungefär 20 i 6, så slängde jag i mig lite mat, fixade allt annat och sen 10 över 6 kom jossan och hämta mig, så då skulle jag in till stan med henne för hon skulle köpa julklappar åsånt, lika bra att följa med henne ist för att sitta här hemma, så då var vi i stan från ungefär halv 7 till halv 9, hon var ruskigt snabb på att handla julklappar må jag säga ;o handla typ klart åt alla tror jag på två timmar ! ;o för mig hare tagit flera veckor xD haha.

så man kan väl som säga att jag har vatt på stan från 2 till halv 9 ;) 6½ timma alltså.
så nu är jag sjukt trött, har typ iiinga pengar kvar, och har förbannat ont i fötterna ;p haha. 
great !

så om inte ett sånt långt tag blire att gå upp och kolla liite film skulle jag tro,
 kommer nog iförsig somna ganska så fort (a)

nåja,
puss ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0