I have a dream.

skoldagen idag gick ganska snabbt,
började med no, sprang runt och prata med syon och annika ist, planering.
sen matte. såg nån tråkig matte film :)
och sen engelska, ser The Others.. fyfan va jag inte tycker om den,
sitter och håller för öronen hela tiden, och blundar.. (a)
och saken gör de inte bättre av att sitta breve frida ;) haha
hon blev fullkommligt panikslagen, och jag blir jävlat vettskrämd ;o
de hände nå i filmen, så hon hoppar två meter upp i luften och snurrar runt,
och sen så slår hon sig själv åp bröstkorgen, och försöker få luft ;p hahahaha.
kul de var ;) hade betygsnack med annika då också, JAG FÅR G :D:D:D:D:D
grattis till mig.

sen vare lunch, pasta och skinksås? usch, fyfan och blä. tamefan de värsta som finns ;p
och vi får inte gröt på fredag :O inser ni? de är fan tradition !

efter de vare HK, såg film där med.. Ondskan.. inge bra film alls, men sjukt söta badbyxor !;)
och sen svenska, fick sluta 20 minuter tidigare? ;o hon måste ha tjorvat bort att vi sluta 10 i 3 och inte halv 3 :p
de gjorde iaf inte mig så mkt ;>

sen så tolkade jag och jossan med busen, sjukt vad kul de var :D
busen tyckte också de var jätte roligt, för han bara sprang och sprang och sprang ;) haha
så mer sånt blire nog i framtiden, sjukt bra träning för han också :)
så imorgon ska han få ta de lite lugnt, bara skritta och lite trav, sen tror jag att jag ska försöka hinna följa med jossan på hennes eva-träning på näsvik, var länge sen jag följde med nu :) alltid lika kul att se !

nu äre snart sängen, massor trött :o

puss på er.

Kommentarer
Postat av: frida

Du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-16 @ 21:03:44
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: frida

Du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-16 @ 21:04:09
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0