I just wanna tell you

fyfan va skönt de var idag när vi bara gick till 10 i 11, och till råga på allt så fick vi sluta halv 11 ;)
skönt somsate !
på so'n hade vi iaf frågesport typ, mitt lag kom på näst sista platsen ;p lyckat.
sen vare iaf sista lektionen, svenska, kristina läste somvanligt upp en julsaga, sen lyssna vi på musik,
och sen en saga till, och sen fick vi bara prata ! de är då den segaste lektionen på hela terminen ;p
men de gick de med, sen fick vi iaf sluta.
smsa och väckte frida också, och sen lilldavve, ni anar inte vad kul jag hade :D
frida blev småsur på mig (A) hahaha! pingvinrumpa.
ganska småkul med våra sms ;b hahah. lättroade ;)

iaf sen satt jag i uppis ett tag och prata med lite folk, ville verkligen inte gå hem,
var så sjuuukt jävla halt, höll på att ramla ihjäl mig när jag skulle gå ut till bilen i morse ;o
men efter ett tag kom jag iaf hem :)

när jag kom hem somna jag ganska så snabbt på soffan, usch så skönt de var :)
så sov till typ 2 tror jag, då jossan ringde och fråga om vi skulle baka åde klart ;p
så då for jag dit och var där tills mamma och dom hade kommit hem från stan så dom kunde komma och hämta mig ;p
för de andra så är våran klippmaskin booorta ;O jävla helvetes post, ska fan stämma dom. satan va arg jag blir.

sen for jag iaf till stallet, men busen vila för han har inte alla broddar på framhovarna och de är så glashalt ute.
så ist tömde jag hela hans box, åsså fick han masssssor nytt spån, mysigt :) 
fixade även med harry åså :) 
och sen nu har jag bara duschat och suttit och nött dator som vanligt ;p 
och ska alldeles strax gå uppåt, är fortfarande trött så sängen och tven väntar !:) 

take care, puss !
 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0