I´m happppy.

vet inte, kanske för att julen blev totalt helt perfekt?:)

julafton hos pappa blev urmuuuzig :) såg film och bara mös på, sen var de julklapps öppning (y)
jag älskar verkligen julklappar :D
blev där till ungefär 2 tror jag!
och när jag hade kommit hem blev de sängen ganska så fort ! :)

mamma väckte mig på morgonen ganska tidigt för då skulle vi till stallet och mocka och fota ålite sånt :)
jag har ju haft harry sen i tisdags, så de har vatt dubbelt jobb, visserligen bara roligt ;>
så då for vi till stallet och pysslade på sen vart de fotografering, bilder nedan.
och när jag kom hem där ifrån så vare bara duschen sen börja fixa och trixa, för då började kalle på ungefär två timmar :)
så fix hit och dit tills dess, sen bara mysigt framför tven, och fikat gott och såklart ätit gott ;)
sen hade vi även lite fotografering då också :)

julklappsöppningen började iaf it förns 10, glenn slutade it förns då, så vi ville vänta :)
den som väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge - visst äre så de sägs ;)
iaf sen så började vi öppna, och vi är inte så snabba i min familj på sånt ;p utan tar ist gooood tid på oss, en och en ;)
jag är iaf riktigt nöjd med alllllllla mina klappar :) fick ändå 18 st ;) var lite besviken, trodde jag skulle få 24 eller 27 eller vad de då var som förra året ;) haha. känner mig alltid som ett liiitet barn på julafton, I LOVE IT.
nåja, somsagt så är jag jätte nöjd :)
sen gör ju andra grejjor också att man blir extra glad (aa) ;)

jultomten gav mig iaf ;

- DKNY parfym
- underställ
- alarm clock radio > mamma tycker tydligen jag är jobbig att väcka.
- rihjälm
- ridbyxor
- mjukisbyxor
- viva la diva ögonskuggor
- t-shirt
- presentkort på Vila och Gina
- sigma objektiv 70-300mm
- trosor
- tofflor
- tomas sabo armband
- volym master
- eva attling halsband
- påslakan
- hörlurar till ipoden


och sen säkert nå mer också, men man kan inte komma ihåg allt :D
så nöjd är jag !

sen idag har jag egentligen mest varit sur arg och trött, de uppsakttades inte av så många -.-
men så kan de vara, alla dar kan inte vara bra =)
jag har ändå kännt mig glad hela dan, inte så pratglad, men ändå glad, men de passa tydligen inte :) haha .
jaja.

imorgon blire iaf ume med amanda :D:D:D:D
hon hade smsat imorse och frågat om jag ville följa med på trav imorgon i ume, Bol Anita startar,
och de är klart jag vill, super länge sen jag var på trav ju, och super länge sen jag träffa amanda, så två
flugor i en smäll där ;) hah :D kul skare iaf bli.

nu måste jag strax sova, ska upp tidigt imorgon, släppa ut hästarna åallt =)
bjuder på lite bilder också.
Puss.
 jag och busen :D 
   mamma och hennes barn ;)
   jag och juleeeklappar :D:D:D 
  juleegran :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0