I’ll always be there for you.

umeå heeela dagen idag nästan, kul somfan :)))
steg upp kring halv 8 och åt frukost, packade åallt, sen for jag mamma och glenn till stallet och började släppa ut som tre hästarna som var kvar, maria hade redan vatt där ocg tagit ut sina hästar. less jag blir.
iaf sen så fixade jag lite mat till harry och busen, och sen for jag till statoil där jag skulle bli upphämad av amanda och hennes pappa :) och de blev jag, och där började resan mot umeå!
gud vilken rolig dag jag har haft ! :)

för de första så var de jätte jätte länge sen jag var på trav, och jag saknar de verkligen till 1000, var så roligt att få hjälpa till att sela åallt, sen såg jag en flicka som hade två hästar som hon gjorde iordning för loppen, och då såg jag mig själv när jag var och gjorde de, åååh vad jag saknar :(
menmen..
sen var de också jäätte jätte jätte länge sen jag träffa amanda, och de var otroligt roligt, så sjukt söt och snäll tjej de dära är :) massor glad att jag har lärt känna henne !
dessvärre gick de inge vidare för hennes häst Bol Anita på travet, hon tog ledningen men orkade inte på upploppet :s
men hon har varit ruskigt bra, kommer ihåg där ett tag på travet, hon bara vann och vann och vann :D hah :D
men jag hoppas hon kommer igen ! =)
sen på vägen hem såg vi lite film, sen somna båda två på ett väldigt konstigt sätt, haha, men båda två sov då väldigt skönt :)

annars ikv har jag inte gjort mkt, har varit näst intill död ;o haha =)
imorgon blire iaf kanske kanske stan om jag orkar, får se de då :)
sen skulle jag kanske rida busen för jossan :D de är alltid kul, vi får väl se.
nåja, sängen nu.

take care*
puss.

Bol Anita :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

aaw, taack! det va jättekul å ha med dej å det är svinkul att vi har lärt känna varandra! ;D

2008-12-27 @ 14:29:02
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: Maria Cederlund

Väldigt tröttsamt med dom som sköter om sina egna hästar!

2008-12-27 @ 20:47:37

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0