I’ll always be there for you.

dagen har fan varit rolig! ;p
började med matte, hade jepordy mot 9c, vi skulle egentligen ha pissat på dom om it dom hade haft wille..
frida hade jätte kul åt mig också? jag förstår bara inte riktigt, jag sa ju svaret? (a) haha.
gick iaf till som så att frågan var ;

En grej som man kan snurra runt höfterna.
och då säger jag till frida ; det är rockring !
fast jag kanske skulle ha ropat 9a direkt ist så hade vi fått poäng..


de tyckte hon var jätte kul, och mobbar mig stenhårt för de -.- 
men hon ska få igen.  
haha :) jaja.

sen har dagen bara smidit på med, so - fick tillbaka provet, klarade de (y) yey. sen lunch - fisk fyfan va äckligt, så skrev upp mig i uppis, så nu är jag skylldig 20 kr (A) måste betala tillbaka imorgon sa maria :p hah.
sen idrott - dans. hyffsat kul ändå :)
sen eng f - ställde en massa frågor i slutet av lektionen till kristina, massa skratt blev de ;) hahah.
sen sv - skrev lite frågor, sen fick dom som dansa med kristina sluta tidigare, men vi tjejor fick it de, men sen sluta alla iaf 10 minuter tidigare, alltid ngt ;) 

sen stallet, var bara ute en snabbis med busen, han gick ju ganska hårt igår så :) 
imorgon klipps han (y)(y)  wiiiiie !
sen följde jag med jossan till näsvik, gick ganska bra för dom, men harry ska få en långvila nu typ osv :)
nåja,
sängen alldels strax, håller bara på att ta emot bilder från maria, hon har tagit kort på anna :D
kul att se, vill fan dit nu  ;o haha.
aja, puss :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0