I'm so happy when I see, that you are smiling back at me

mådde illa somfan idag innan vi skulle börja tåga in i kyrkan med hejna lucia saken, trodde helt seriöst att jag skulle spy, men de gjorde jag inte ! :D
dock sjöng vi fel i en låt, men de får starry ta åt sig ;p hah.
annars smed de på, gic ruskigt snabbt, men ja =)
bilder togs det ungefär hela tiden, blixtrar hit och blixtrar dit :)
sen så var vi och lussade på ica, brilland, blommaffären, hk'n, frissan och dagiset.
så nu är jag extremt trött lucia låtar ;o haha !

so prov hade vi också idag, gick inge vidare ;s
men om jag har tur kankse jag klarar de på näppen ! =))
somna dock när jag gjorde provet ;o var så jävla trött,
och skulle bara ligga och tänka på om jag kunde nån mer
av frågorna, och pang så sov jag, dock inge länge vad jag vet ;p
hah.
jaja, annars hare inte hänt mkt idag, slutade tidigare för två lektioner vart inställda :D
så sen har jag bara vatt i stallet och pysslat på =)
och nu sitter jag här och gör ingenting..

nåja, puss ! ;p

Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0