julfika.

oja, fikat blev uppskattat på många håll, riktigt kul ! :)
nu har jag och jossan andra ideér också,
så de kommer en del 2 och 3 också ;) haha :D

annars har de inte hänt så mkt mer.. red en sväng, han var riktigt fin :)
tror han tycker om hackamore, får väl se ;)
ska nog rida för jossan nu snart hoppas jag :)))

nåja, skolan i veckan känns som om den kommer bli jobbig..
har två prov, ett so och ett no omprov ;o iiiit de minsta kul alltså :S
sen så äre lucia också på fredag, nervös till 1000 typ ;o
kommer garanterat svimma, blä..
är jätte förkyld nu också, och känner jag av de minsta feber kommer jag it
våga vara med.. kommer bara ihåg förra lucia -.- it roligt alls.

får vänta och se..
puss god natt strax :)

mums, ;)
     

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0