ledig.

kan man nästan säga.. var innebandy tunering på skolan idag, och jag orkade inte fara dit,
man missar ju förfan ändå ingenting, bara onödigt att sitta och se film hela dan ;p
iaf så sov jag väldigt läänge, sen har jag vatt och ridit en sväng, dock it så länge, för han blir svettig dirr när
han har sin förbannade vinterpäls, så vi ska nog köpa en eken klippmaskin så vi får han klippt, för sådär
kommer jag inte orka att ha de ;p
iaf, sen hem och fixade, duschade åallt, sen in till stan, fixade lite julklappar med systrarna :)
vi hade ruskgit kul, måste medge att jag verkligen tycker om mina systrar, fastän vi kan bråka lite åså,
så är dom är nanting söta ;)
iaf så kan jag inte skriva och berätta lite om vad jag och dom fixade för julklappar, för jag vet att alla som vi/jag köpte åt
läser de här, och de skulle ju bli lite pinsamt kan jag väl tycka =))
iaf sen så hare inte hänt mkt, sett idol och suttit framför datorn typ :)
och nu senare ikv kom tobbe hit, jessicas pojkvän, han hade varit på firmafest och var då ganska full,
och han är aldrig så rolig som då han är full, fyfan man skrattar tills tårarna rinner helt klart ;D
hahaha,
han satt som en pzykolog för mig, bar katten upp och ner, dansa med mamma och lyfte upp henne så hon slog huvudet i garage taket, klaga på att jag var tvugen banta xDD hahahah, så jävla skön snubbe alltså :p

nu händer de dock inte så mkt, ska upp och ta bort sminket åallt de, sen sova och rensa huvudet, fick mkt i huvudet nu för ett tag sen, helt klockrena grejjor, men måste få fundera lite, har trottsallt hört väldigt väldigt mkt.. ;)
men vi får väl se.

nu ska jag försöka gå upp, innan jag blir här alldeles för länge.
pusssar

tobbe på pdol, bilden suger, men pdol helgerna med han är så jävla roooliga, hahahaha :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet :) jag har världens bästa pojke!!!!

Även då han är nykter, faktiskt :D

Däremot mår han inte lika bra idag ;(

2008-12-06 @ 19:04:01

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0