Love will come and go.

nåjo, dagen blev ganska lyckad ändå ;b
sparka till stallet, och jag blev så förbannad på sparken, för den tog fast i marken ibland,
och då sabba den all min fart, och varje gång den tog fast lyfte jag upp den och slängde den i backen,
så efter några sånna historier så gick den sönder litegrann typ. och sen efter de så blev den svårare att sparka på
blev typ rangligare, och då tog den fast oftare, och då åkte den upp i luften och lika snabbt ner igen,
och så där höll de på.. tamefan att jag var så arg att jag hade tänkt kasta den någoonstans åt helvete, sjukt va arg jag var.
men jag tog mig dit och hem med en halv hel spark iaf =)
de visar hur kooooooort tålamod jag har ;b
 
väl i stallet vare urmysigt, kul att få umgås med min häst igen på allvar :)
gick bra att rida också, han tog några bocksprång, och då snurrade de till i huvudet,
men annars har jag inte känns av ngt :D
sen ikv så var vi till stallet och hade möte, bengan mår inge bra, har legat på sjukhus tror jag för ngt ;s
så vi har gjort upp stalljourer för mårnarna nu två veckor frammåt, så ska vi se hur vi gör senare :)
tkr själv att de är mysigt att vara i stallen på mornarna :)
dessvärre har jossan feber ;o de ska hon ju inte ha nu under jullovet, hon ska ju få rida hennes kusins PRE hingst, gryyymt ! ;> hoppas hon blir frisk så hon inte missar de.

annars idag så har jag faktiskt bakat herrgårdens snöfläckiga brownies och ischoklad, mkt gott vare :) hah.

snart blire sängen iaf, jag och mamma ska släppa ut hästarna imorogn, sen blire nog att göra klart stallet, rida åde  :)
sen hem och fixa lite, innan vi far in till stan :) ska väl kolla på lite sista grejjor, och sen måst jag köpa nå örhängen, och kolla på linnet jag la av på vila ;) haha.
stan har ju ändå öppet till 9 så ;D

jaja,
puss på er.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0