morgon människa....

helvete, jag vaknar aldrig på mornarna nu för tiden? blir tookig.
min mobil har it högtalaren kvar,
den är typ extremt mkt pajj ! ;o
så den vibrerar bara när mamma ringer upp och väcker mig.
sen tog vi upp en annan mobil som hon kunde ringa på,
men den stänger jag av i sömnen,
 och en av mina väckarklockor
funkar typ inte, den ringer bara när den känner för de,
och bara vissa
dagar.. och den andra väckarklockan låter nästan ingenting, så
den vaknar jag inte av .. sjukt. och ja, som ni hör så är jag inte så
lätt väckt (a) jobbigt.
pallra mig iaf upp och drog mig till spegeln och försökte göra ngt åt mitt
utseénde. sen iväg till skolan, jobbigt.
matte; gjorde inte så många tal, satt och svammla med anton ist :)
so; var bara där 45 minuter,
sen gick jag på min första sär lektion i engelska m. special pedagog tyyp ;o
luunch; äcklig mat, svammla på i uppis ist.
idrott; engelska fängelset, mitt lag vann ;)) (y)
engelska fördjupning; plugga på no-omprov som är imorgon.
sv: såg klart film, Schindlers list. typ? jag vet inte hur de stavas :)

de var min dag ;o
jag och jossan ringde till syon på morgonen också haha,
hon var på sjulnäs skolan, och skulle egentligen ha varit på
porsnäs idag, så vi ringde och prata lite med henne, vi är trotts allt hennes favorit tjejer ;)
hah.

sen har jag inte gjort mkt, var i stallet och red, han var super fin! :)
sen hem och duscha, och nu sitter jag här och drar ut på tiden så jag slipper plugga ;o
men jag måååst.. har som sagt, omprov imorgon och jag måste klara de,
för betygen sätts på mååndag :O ojoj.
jaja, måste dra mig nu.
pusspuss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0