You still know..

sjukt mkt de har snöat idag ;o (y)
dock ruskigt kul :)) skulle bara ha haft en skoter.. hm.
ska ta tobbes, han ska köpa ny tror jag, tyckte jessica sa de ;p

blev iaf stan idag med mammsen, kollade på julklappar åt systrarna osv, sen hitta
jag en massa saker som jag vill ha :D
så nu är dom uppskrivna på min önskelista !
köpte en tröja/klännig också som jag ska ha på julafton, riktigt fin var de,
sa klick när jag såg den, så då tror jag det blev ett lyckat köp :)

sen har jag bara varit ute och ridit min lilla bruna älg :)
det var riktigt kul att rida, for på rövelrundan, och tänte att han skulle få
galoppera på lite grann, och jag trodde inte att han kunde galoppera så fort
och dessto mer jag skratta, dessto snabbare sprang han xD hahah.
kul de var :) sötälgen.
imorgon kanske de blir ett dressyrpass på plan? :)
vi får se vad jag hittar på !

mamma och dom har främmande, och jag är jätttte trött, så funderar på att på ett tag
gå upp och börja plocka ut ur rummet, ska ju göra om ;D
längtar somfan, är så äckligt less på mitt rum nu, fyyfan. vill it ens vara där inne,
och ändå sover jag bara där.
så ska måla om, vita väggar med en svart fondvägg, åsså en text på väggen :)
åsså ska jag möblera om och köpa lite nya saker :D
usch va kul de ska bli :)

nae, gottfolk. vi hörs ;)
puss

texten jag ska ha i rummet :P tror jag.

Dröm om morgondagen.
Minns gårdagen.
Lev idag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0