10 juli*

boden..

blev boden idag med jossan, hennes mamma och bror och även hennes moster och två kusiner ;D 
eller ska väl säga att vi for dit för att fara på western farm, jamena, vafan finns de annars att göra i boden? ;b
nåväl, de var fan kul, skrattat somfan hela jävla dagen.
hälsade på boomerang också, linneas gamla häst, jossan red ju honom där ett tag, så jag frågade en av dom som jobbade där vars han fanns just då, åsså förklarade dom hur vi skulle gå :) så vi gick ner till hagen och ropa på honom, och då kom han galopperandes, sweet :) stor skillnad på honom, sen sist jag såg han, och han verkade storm trivas, ägaren kom senare och berättade lite mer, han ska tydligen vara med i showen nästa år, och valla kor ! ska bli grymt roligt att se =)
åsså har vi hunnit med att ta kort, eller dom tog åsså fick man ha sånna hära tidtypiska kläder, skojj !
jag och jossan fick ha korsett, eller hure nu stavas, var fan lite kul att ha på sig ;d de var jag jossan och hennes lilla söta kusin elin med på bilden, och den vart faktiskt riktigt tuff :) kmr väl in så småningom skulle jag tro :)

sen for vi iaf hem, och käkade, och sen vidare till jossans stall, då jag under dan hade ringt och frågat sara om jag fick låna hennes häst och skritta med han på planen, och de fick jag :) supersöt häst ! kmr nog låna han mer skulle jag tro, hah :))
sen när vi for hem regnade de som fan, och jag körde i alla vattenpölar somvanligt, och jossan blev blöt om fossingarna eftersom hon satt bakom mig och hade nere fötterna ;bb sen ikv har jag bara suttit uti datorn, och ska se tv nu innan jag somnar :)

www.juliiaL.pixbox.se gå in där och kommentera, it för att jag har nå nya bilder men what ever :)

puss på rumpan !


idag bjuder jag på en bild på boomerang :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0