14 juli*

clinic..

har vatt clinic i helgen i stallet, så har varit där och hjälpt till och tittat :)
drar iväg igen på torsdag tror jag då de är clinic igen, då kmr lotta och tommy bäcklund också, så :)
nåja, solen har vatt framme idag ju, så har stekt på där, men den försvann, och då gick jag in ! ^
ska och rida r.d.jo lite senare ikv tror jag, då de har blivit lite svalare ute !:)
annats händer de it så mkt ;p var trött som ett mongo sen ihelgen, och är de fortfarande ..
åsså äre bara 6 veckor kvar av sommarlovet, fan inte klokt.. då jävlar blire baracker dag in och dag ut >,< dom ska ju bygga om skolan nu, och de sas då att vi skulle ha lektioner i baracker, om de blir de vet jag då it ;b  då kmr iaf mina betyg fara åt helvette, jamena baracker? ofta man kan koncentrera sig i en sån xd
nåja, går ju inte så jätte länge innan jag drar till cypern, längtar somfan ;D

nae, nu kom solen igen ! puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0