15 juli*

sova..


nu vill jag fan bara sova, klockan är 20 över 5 och jag ska dra till stallet strax före halv 7, tidigare ikv där kring 1 insåg jag att de inte var nån idé att gå och lägga sig, för då skulle jag fan aldrig vakna, och jag lovade jeanette att jag skulle med till skellefteå på Tequilas återbesök så :)
så med hjälp av dennis, larsken och danne har jag hållt mig vaken, men danne han gick kring 4, och larsken sluta då svara nån gång, men dennis han jävlar höll ut till nu, då gick han, men tkr då att jag inte kan somna nu ;p fastän jag gärna skulle göra de :P
däremot lä jag nog somna i bilen till skellefteå, men de kan väl inte spela nån roll (a) hah.
har vatt ute och strosat runt ett tag åsså, och pratat med linus, marcus och deras kusin emil i telefon ;p
nae, måste hitta på att göra nå nu ;b skriver säkert senare idag om jag ids !
puss,

fortsättning..

är fortfarande lika trött, somna lite i bilen på väg till och från skellefteå, men jaa, inte blev jag så pigg på de inte ;p
gick inge vidare i skellefteå heller :/ hon hade pålagringar på höger framknä, usch! så hon kmr inte hålla för träning och tävling, och de är ju de jeanette vill satsa på, tkr så förbannat synd om henne.. men vad ska man göra? ;s
for hem efter skellefteå och hade tänkt sova, men jag somna inte >,< så sen for jag tillbaka till stallet för att rida whizzl stop :) hon var riktigt fin idag, så satans fin häst ! sen fixa jag på där åde, sen for jag hem. åsså hare ju regnat så de är vattenpölar överallt, sånna är fan förbannat roliga! körde i varenda en fram och tillbaka på vägen, måste ha sett ut som om jag inte riktigt var nykter  ! men kul vare, åsså när de bara är en liten bit  kvar hem till mig så ser jag en stor vattenpöl, som inte ser så djup ut, perfekt! åsså när jag kör i den så är den djup, så de bara sprutar vatten och allt for på mig och hjälmen ;D haha, fyfan va jag skaratta, men fortsatte glatt att köra i alla ;D
de roliga är att även fast man inte kör moppe så har man kul med dom, cyklar man i dom så sprutar de också vatten och har man inte cykel utan man går så hoppar man i dom, satan va skojj ;D
nåja, sen när jag väl kom hem duschade jag och nu sitter jag här och funderar på att se en film, de var inga sociala på msn så ;bb

pusstjiing, slå en pling (y) :)

bjuder idag på en bild på Qui´s Tequila JJ! den lilla kossan :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0