20 juli*

lång helg..

helgen har vatt lång, jobbat i stallet då de har vatt clinic :)
har inte haft nån dator sen i onsdags heller, och hur de gick, de var inte kul ! usch fyfan ! är nog lite beroende iaf (A) nåja, spela roll !
for till stallet i torsdags för att fixa och lite sånt inför helgen och sen har jag sovit där tills idag, upp kl 7 varje morgon och är i stort sett ute hela dan, åsså gick jag och la mig kring 12 halv 1 eller nå, för att orka nästa dag ^^
de har absolut vatt roligt, och man träffar alltid massor med trevligt folk, och eftersom jag inte är så speciellt blyg så är de ingen större fara ;) hah. 
men mycket jobbar har de varit, tagit hand om nickes hästar, och sen även hjälpt till i saloonen, och bara in och ut maten dit, men då vill man ju samtidigt hinna se av clinicen också, men de hann jag och med  ! : )
sen ikv har jag inte gjort så mkt sen jag kom hem, har suttit här efter den efterlängtade datorn ;)) 
är trött också, så får se hur länge jag sitter här, :) 

sen äre fan bara 3 dar kvar tills pdol drar igång, hur jävla nice är inte de? :D:D ojoj ! 


puss! 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0