23 juli*

regn och dålig väder,

vaknade igår kring 12 och hade väl tänkt gå upp och kanske ut för att hitta på nå, men när jag titta ut genom fönstret och såg att regnet bara öste ner vart jag tjurig och gick och la mig igen, och vaknade därefter kring 1!
sen vare i stortsett bara tv och dator hela dagen, drygt i längden..

idag då, vädret var lite bättre men inte fan vart man nå gladare för de ;p
for till r.d.jo en sväng också, var ute och körde med honom, var sjukt kul ;D tror han tyckte de också, sprang somfan ;bb
sen hem och vidare till nästa stall, där jag red serena :)
sen har jag pratat med jossan i telefon resten av kvällen typ;p nu blire nog att sitta här ett tag, ska upp tidigt imorgon typ, eller iaf kring 9 ;o far in till far min kring 10, och är där och hämtar PDOL ( :D ) biljetterna och hälsar på honom, och senare kmr jossan till stan, åsså skulle felix och linus komma me ;p sen åker jag hem och till stallet, där jag och nicke ska mixtra med 4-åringen :) sen vet jag inte, åsså kring 10 far jag till jossan så ska vi bestämma kläder till pdol ;D niice !
kmr vara hyffsat trött på kvällen, är ju inte van att vara i farten så här mkt ;p


nåja, puss !

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0