24 juli*

snart :D


inte länge kvar nu alltså, första dagen imorgon :) sen fredag och lördag också (Y) :D
kom nyss hem från jossan, vi har hållt på att tjorva hit och dit om vad vi ska ha för kläder - skor - frisyrer och allt möjligt :p men de löste sig tillslut, och vi har allting för tre dagar ^^

jag och jossan var iaf på phb idag :) solade på, men vart inge brun, brände mig lite i ansiktet, haha, typsikt :p
sen for jag hem och vidare till stallet, vi höll på med 4-åringen, trava med han idag, och han bocka inte :)  kanske blir en häst av han också, han verkar då vara helt lugn så :)

sen imorgon ska jag också dit och hålla på med honom vid lunch, sen hem till jossan så ska vi väl käka åsså fixa åde, förra året gjorde vi oss iordnind i 4 timmar, hur många blire iår? ;) vi får väl se !

nae duschen nu sen datorn åde innan sängen :) puss !

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0