26 juli*

torsdag och fredag !

torsdag ; började med att jag for tills tallet och red 4-åringen sen vidare till jossan där vi skulle fixa oss åde för pdol ;D
vi började halv 5, och tog bussen som gick 5 i 8, så vi höll på att göra oss klara ett tag ;)
väl inne på området hade vi kul, åkte break dance massor, men testade extreme fly också, fisatan va roligt !
dennis kom också och var social med oss ett tag, sen så vart de att selan, davve och fredde också kom, vart väl it riktigt lika kul då kankse ;bb, hah.
senare mot kvällen så var vi med dennis & pontus, och några med, fast då vare dennis marklund. :)) hel söt pontus är alltså ;)
nåja, vi åkte iaf break dance med dom ;D
åsså snurra vi omkring lite där inne, innan vi for hem.. senare när jag kom hem så satt jag iaf och smsa en hel del med denna pontus, ett under att jag höll mig vaken, så trött som jag var :P haha.

fredag; vaknade och for till r.d.jo och körde honom ! sen vidare hem och till stan och systers lägenhet m. jossan, då skulle vi locka hennes hår ! så vi fixa och trixa lite där innan vi for till kopparnäs igen för att sminka oss och käka :)
senare så for vi iaf in till pdol. snurrade runt där ett tag och väntade på jeppe, m.i och sofie, så dom kom åsså var lilja där också och nån mer tror jag :)
var där iaf ett tag, men de var nån som skulle se amanda jenssen, hon ville inte jag se ;p men stod där ett tag iaf, sen gick jag för att träffa pontus, och när jag kom dit så sägs de att dennis marklund åkte ut, smiid ;p var iaf med han ett tag innan han blev massor dålig, för mkt alkohol hade nog pojken fått i sig, åsså hade han tydligen inte ätit nå heller ;s så vi satt bakom karusellerna ett tag, men sen vart han så jävla snurrig och mådde illa, så då gick jag och hämtade en vakt som skulle få säga till röda korset att komma hit, så dom gjorde de åde, och efter ett tag så åkte han bår upp till deras lokal.. men de blev bättre och efter 1 timma eller så så gick jag in för att träffa han, och han var mycket piggare då, men han skämdes ;) hah. sötnos.
gick iaf vidare till tivolit efter de för att leta efter jossan, sen har jag vatt med dom hela kvällen :) trevligt .

åkte break dance två ggr på rak, och sen en gång till, har något ont i ryggen, hade de nog från igår, kunde knappt sova inatt ;s surt. får väl se hur de går inatt ;p
blir ju iaf att åka dit imorgon också ;D (Y)(Y) härligt ! syster fyller år, så de blir nog att fara dit på dan, men sen då jävlar :) hehe.

pusshej på stjärtarna ;)

jag och jossan laddade upp med smink åde för helgen ;)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0