3 juli*

lyckad dag !

dagen har fan vart bra ! ringde och väckte jossan där kring 11, och sen gjorde vi oss klara för en dag på stan ! dock vare förjävligt varmt, så man kanske skulle ha vart på stranden ist, men spela roll så gjorde inte vi :)
handlade faktiskt ovanligt mkt för att vara jag ;p brukar vara så förbannat snål (a) köpte iaf ett linne, en "kofta" och efterlängtade glajjor :)
sen var jag ju förfan på stan i tisdags och köpte ett linne och leggings ;D åsså bad jag jeanette att hon skulle köpa ett till linne i lule åt mig, som inte fanns i piteå ;D så nu har jag linnen (y) och de lä ju verkligen behövas om de är en sån hära värme ! :)
sen for vi iaf hem, och käkade åså, jag drog hem till mig och satt lite uti datorn åså medans jossan var och red, sen for vi till henne och höll på innan vi for till rosvik! vi hade först tänkt fara till gäddvik och vara med marcus, linus och olle, men vi tog oss inte >,< fuck ! nåja, rosvik blev också bra, fastän de är så förbannat kallt där allt jämt ;)
nåja, vi hade iaf pratat med våran vän alex om att vi skulle komma till han, åsså när vi kmr dit så sitter brolla också där ;p så vi svammla lite uti datorn först och sen for vi ut på byn typ(?) sen vart de så jävla mkt mygg så vi drog hem till alex och såg film, haha hyfsat kul film, förutom att brolla och alex slog mig hela jävla tiden i slutet, haha, åsså hade brolla jossans glajjor! de var ju också jävligt kul, orkar dock it förklara ;p sen där runt halv 1 for vi hem :)

nåja, imorgon, vet jag då it vad som händer, trore blir stallet på kvällen iaf.. sen på dagen blire nog att steka nagerst med jossan :) vi får väl se !

nae, ska duscha nu och sen se lite film^^ puss på stjärtarna !

Brolla på hans sötmoppe, åsså alex ! :) hah.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0