30 juli*

soool !

tisdag började med att jag for till r.d.jo på morgonen han skulle skos och en massa ;b hem, och sen satte jag mig ute för att passa på att sola lite och somnade såklart, och vaknade efter typ 45 minuter alltså kring 12 och höll jävla på att brinna upp, var så satans varmt, så gick in och gick för att se tv lite innan jag tänkte gå ut igen, men somnade på soffan och vakna halv 4, duktigt jobbat ! så gick och satte mig uti datorn och sen gjorde jag käk..
nå, sen ringde pontus kring 10 och fråga om han kunde komma, och vad säger man till en sötnos? ;) så han kom kring 11, åsså gick vi till statte för att hyra film åde, och sen somna vi kring 3 - 4 eller vad den nu då var :)
vaknade kring 10 av att jossan ringde och började prata om bruket, så jag sa att jag skulle höra av mig lite senare, försökte få liv i pontus men satan att han sov, haha ;p
nåja, jag somna om och vakna kring halv 11, men då var han redan vaken typ, så vi gick ner och efter ett tag kom hans skjuts för då skulle han hem och pyssla med nå ;/ men, vidare till bruket med jossan, treeevligt, hade tänkt att jag skulle bada, men vafan de var ju snuskigt kallt i vattnet, så de blev inte så mkt bad :) och somvanligt har jag lyckats bränna mig >,< less jag blir. 
nåväl, hemme kring 4 och gjorde middag, sen somna jag i soffan och lukta på kudden där pontus hade legat, och tänkte bara ligga där ett tag innan jag skulle till stallet, men vakna 10 över 8, så iväg till stallet innan jag ens visste vad jag hette, så var jag där och red den lilla tjocka svara och sen serena :) 
sen hem och vidare till jossan för då skulle vi prata kläder åde till LK, men de blev inte så mkt sånt, prata om allt annat mellan himmel och jord :) sen hem och duscha, och nu väntar sängen är trött som satan..

imorgon om de är bra väder på morgonen blire nog bruket skulle jag tro med jossan och kanske jocke, jagvetinte :)
sen fix och LK, trevligt.

nåja, puss och godnatt :)

bruuket :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0