8 juli*

luleåååå..


blev en dag i luleå stad idag m. mammsen (Y) perfekt ! jag handlar och hon betalar, kan ju inte bli bättre tkr jag :)
blev ett par jeans, dc shorts, linnnnen och allt annan möjligt, sammlade ihop grejer för 1349 kr för att vara exakt ;)
duktig jag !
vart riktigt kul, problem hade vi också när vi skulle parkera, fatta ingenting, de vart nog helt enkelt för svårt för två pitebor..
for hem sen iaf, och sen bar det av till stallet, hade lovat nicke att göra kvällen där då han skulle å spela nånstans ;b så fixade de och red serena och snyggolle ;)
sen hem igen och vidare till jossan ! hyrde film åså..den var bra, lite tjorvig i slutet, men jaja :)
sen när jag körde hem från henne regnade de, så på köpet blev jag massor blöt -.-
nåja, ska kolla lite tv nu innan jag ska försöka sova !

pusss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0