28 juni*

soool !

solen är ju tamefan framme idag ;oo men dock blåser de en del, iaf här ;p
byggde hage idag i två timmar, eller jag skulle bygga ut fölens hage, och allt bara krångla. men de gick tillslut, och nu är dom där nere, och de är ström i tråden, för en stöt fick jag ju mig naturligtvis -.-
annars har jag mest varit ute i solen, ridit tequila somvanligt åså, ska rida serena senare ikv, tänkte vänta tills det blivit lite svalare eftersom hon nog redan har det nog varmt när hon är svart =)
ska damsuga sen ikv också ;oo tro de eller ej ! men tror de behövs, känns som om de är ganska sandigt på golvet, heh.
åsså måste jag packa, drygt ! men sprider man grejer överallt så..
imorgon far jag iaf hem här ifrån, egentligen spelar det inte så stor roll kanske vars jag är, men ska bli skönt att sitta uti sen egna dator iaf ;p och lägga in alla jävla bilder som vi har tagit är typ över 300 stycken (y) :)

ska dra med jossan och bada nån dag, har fan längtat efter de :D hoppas bara solen stannar nu då också!
sen skulle vi till lulestad också, får se näre blir :)

nåja, finns på mobilen ! puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0